Från vänster: Joanna Lundin, Petter Enlund och Karin Rådberg.

Skolprat: Joanna Lundin - planera för alla elever

I det här avsnittet av podden Skolprat träffar Karin Rådberg och Petter Enlund NPF-pedagogen, författaren och föreläsaren Joanna Lundin.

Hur vi kan göra för att skolan ska bli mer tillgänglig för alla elever? Det diskuterar Petter och Karin tillsammans med NPF-pedagogen, författaren och föreläsaren Joanna Lundin. De tar även upp ämnen som hur lärare kan tänka kring planering av sin undervisning så att den kommer alla elever tillgodo. Joanna Lundin har lång erfarenhet som lärare och har under de senaste fyra åren arbetat som NPF-pedagog.
Vill du veta mer om Joanna Lundin: https://www.joannalundin.se

Trevlig lyssning!

Mer från podden Skolprat:

Tveka inte att höra av dig till oss med era funderingar och synpunkter: skolprat@kunskapsskolan.se