Ajlin går i femman på Kunskapsskolan i Landskrona.

Eleven Ajlin: “Min personliga handledare stöttar mig”

Se filmen med Ajlin, elev i årskurs 5 på Kunskapsskolan Landskrona. Här berättar hon om hur en skoldag ser ut samt hur det är att ha en personlig handledare.
– Min handledare ger mig tips och råd om hur jag ska komma vidare om jag inte förstår en skoluppgift, säger hon.

Ajlin går i årskurs 5 på Kunskapsskolan i Landskrona. Hon berättar om hur det var att komma som ny elev till Kunskapsskolan och hur hon trivs idag.

– Första dagen var jag nervös, men när jag väl hittade till mitt klassrum blev jag välkomnad och fick snabbt nya vänner. Det bästa med att gå på den här skolan är nog alla stöttande vänner och lärare, säger hon.

Se filmen med Ajlin där hon berättar om hur det är att gå på Kunskapsskolan:

Se även filmen med eleven Yusef som går i årskurs 8 på Kunskapsskolan Landskrona: