Eleverna Danyar och Stephanie går i femman på Kunskapsskolan Linköping.

Eleverna: “Lärarna är jättebra och vi har bra arbetsro”

Se filmen med eleverna Stephanie och Danyar som går i årskurs 5 på Kunskapsskolan Linköping.
Här berättar de om hur de trivs i skolan samt hur det är att ha en personlig handledare.
– Lärarna ger bra hjälp och lyssnar alltid när du har något att berätta, säger Danyar.

Danyar och Stephanie går i femman på Kunskapsskolan i Linköping. De berättar om hur det var att komma som ny elev till Kunskapsskolan och hur de trivs idag.

– När jag började på skolan var jag lite nervös, men jag hittade nya vänner på en gång, säger Stephanie.

Danyar berättar att det var likadant för honom.

– Nu har jag kompisar i både fyran, femman, sexan och sjuan, säger han.

Se filmen där Danyar och Stephanie berättar om hur det är att gå på Kunskapsskolan:

Se även filmen med eleven Nadja som går i årskurs 8 på Kunskapsskolan Linköping: