Tilde går på mellanstadiet på Kunskapsskolan i Borås.

Tilde i årskurs 5: “Det bästa är att man har koll på sitt skolarbete”

Eleven Tilde går på mellanstadiet på Kunskapsskolan Borås.
Där trivs hon bra och uppskattar både undervisningen och den trevliga stämningen på skolan.
Se filmen där hon berättar om hur en vanlig skoldag kan se ut, samt hur det är att ha en personlig handledare.

Tilde, som går i årskurs fem på Kunskapsskolan Borås tycker att det bästa med skolans arbetssätt är att man har koll på sitt skolarbete.

– Det är lätt att fokusera under lektionerna, för det är bra arbetsro. Man har sin planering och vet vad man ska göra, säger hon.

Här kan du se filmen där Tilde berättar mer om hur det är att gå på Kunskapsskolan, samt hur det är att ha en personlig handledare som hjälper till med att planera skolarbetet.

Här nedan kan du även se filmer med eleverna Assma i årskurs 1 och Elina i årskurs 8, som berättar om hur deras skoldagar ser ut på Kunskapsskolan Borås.