Gabriela Babic

Gabriela Babic heter jag och jag tillträdde som biträdande rektor på Kunskapsskolan Spånga 2018. I grunden är jag lärare i engelska och SO och jag har haft många roller på Kunskapsskolan. Jag har varit handledare, ämneslärare, arbetslagsledare och nu är jag som sagt biträdande rektor.

Jag började på Kunskapsskolan 2012 och då var jag med och startade skolan i Katrineholm, som var en av de första skolorna med årskurs 4 och 5. Jag har alltid varit nyfiken på Kunskapsskolans pedagogik där vi verkligen sätter varje individ i centrum och att få vara med från starten i Katrineholm var ett av de roligare och mest utvecklande uppdrag jag fått vara med om.

Efter fyra år på Kunskapsskolan Katrineholm var det dags för mig att flytta till Stockholm och jag började då som lärare på Kunskapsskolan i Nacka. 2018 var det dags att testa ett nytt spännande uppdrag här i Spånga.

Har du frågor eller funderingar om Kunskapsskolan Spånga är du alltid välkommen att kontakta mig!