Mohammed går i femman på Kunskapsskolan i Gävle.

Eleven Mohammed: “Det är jätteskönt att ha en personlig handledare”

Se filmen med Mohammed, elev i årskurs 5 på Kunskapsskolan Gävle. Här berättar han om hur en skoldag ser ut, samt hur han trivs på skolan.
– Jag kan prata om allt med min personliga handledare. Det är en av de saker jag gillar bäst, säger Mohammed.

Eleven Mohammed går i årskurs 5 på Kunskapsskolan i Gävle. Han trivs bra på skolan och uppskattar framför allt lärarna, samt att alla elever har en personlig handledare.

– De förklarar på ett bra sätt. De ger oss elever bättre självfortroende och hjälper oss med våra studier, säger han.

Se filmen med Mohammed där han berättar om hur det är att vara elev på Kunskapsskolan:

Se även filmen med eleven Teo som går i årskurs 8 på Kunskapsskolan Gävle: