Sac Cartwright undervisar i svenska och SO på Kunskapsskolan Tumba.

"Här får varje elev jobba i sin egen takt"

Se filmen med Sac Cartwright, lärare på Kunskapsskolan Tumba. Här berättar han om skolan samt hur de personliga handledningssamtalen fungerar.
– Hos oss ser vi varje individ, och jag tror att det skapar en trygghet bland eleverna, berättar han.

Sac Cartwright undervisar i svenska och SO på Kunskapsskolan Tumba, som är en skola för årskurs 4-9.

– Kunskapsskolan har ett eget system. Vi jobbar med varje elev på individnivå och alla får jobba i sin egen takt, berättar han.

Här kan du se filmen där läraren Sac berättar mer om Kunskapsskolan, samt varför det är så bra att alla elever har en personlig handledare som hjälper till att planera skolarbetet.