Skolprat: Sommaravsnittet

I detta avsnitt av podden Skolprat summerar Karin Rådberg och Petter Enlund säsongens avsnitt och träffar två gäster som lyssnat på podden under våren.

Nu står sommarlovet inför dörren och Karin Rådberg och Petter Enlund blickar tillbaka på de avsnitt som kommit ut under våren. Dessutom träffar de Kunskapsskolans resursskolas rektor, Lisa Norming, som berättar hur hon och hennes medarbetare har använt sig av podden. De träffar också Fredrik Lindgren som är Kunskapsskolans vd, det blir allt från boktips och prat om önskegäster för höstens avsnitt.
Trevlig sommarlyssning!
Vi hörs i augusti igen.

Lyssna på Skolprat på Spotify och Podcaster! Eller lyssna här:

Tveka inte att höra av dig till oss med era funderingar och synpunkter: skolprat@kunskapsskolan.se